Kitco

Wednesday, November 10, 2010

Melabur Sambil Berniaga ( 2 dalam 1) = TOKEY EMAS


Assalamualaikum dan salam sejahtera…

Sudahkah sahabat-sahabat Penjejak Emas telah mula membeli emas?? Kalau belum bertindaklah sekarang…harga emas semakin hari semakin meningkat. Harga Emas tidak akan menunggu kita. J

Setelah saya menghadiri satu seminar mengenai pelaburan emas pada Oktober 2010 (disampaikan oleh sifu En. Syukor @ www.jutawanemas.com) telah membuka minda saya untuk melabur dan berniaga emas. Salah satu cara ialah dengan menjadi Dealer Public Gold.(terima kasih dorongan dan bantuan En. Azhar @ www.jaringemas.com). Dengan pembelian minima 20k emas keluaran Public Gold samaada dinar@jongkong@jewellary anda layak menjadi dealer Public Gold. Antara keistimewaan dan keuntungan sekiranya anda menjadi dealer Public Gold.

Pertama : Sekiranya anda menjual atau ingin menambah stok anda akan diberi komisen 1.5%. Sebagai contoh, anda telah menjual 5 keping jongkong emas 20 gram Public Gold. Berdasarkan harga semasa di laman sesawang Public Gold (RM15910 + RM50 kos pengangkutan x 1.5%) maka komisen anda dapat adalah RM238..Banyak tu..kalo jual dalam 10 keping sebulan???kalo 1 Kilo???...kire la sendiri..huhu.

Kedua : Katakanlah ade seorang pelanggan nak jual balik 5 keping 20 gram kita akan deal harga “WE BUY”. Kita akan untung 5% - 6% dalam urusniaga ni…Dan sekiranya dalam masa yang sama ade pelanggan lain yang ingin membeli maka anda bole menjual dengan harga “WE SELL” mengikut harga semasa. Untung 5%-6% atas angin. Seronok sangat berniaga emas ni. :)

Ketiga : Sekiranya anda mempunyai modal yang banyak, anda kena selalu membuat pantauan harga semasa di laman sesawang Public Gold @ di blog Penjejak Emas kerana anda perlu menambah stok sekiranya trend harga emas menurun. Bersiap sedia untuk menjana lagi keuntungan anda. Apabila harga emas meningkat naik terpulang kepada anda samaada nak jual @ simpan….dua2 untung. Berrbaloi-baloi…

Inilah yang dikatakan TOKEY EMAS. Melabur sambil berniaga. Bagi mereka yang berminat nak menjana keuntungan dengan menjadi tokey emas sila klik kat SINI. Atau anda bole email di azizoe_82@yahoo.com. Selamat menjadi TOKEY EMAS dengan jayanya…….Wassalam.

No comments:

Post a Comment